Ak meno majiteľa čísla nenájdeme, neplatíte nič.
Zistiť, kto mi volalVyplňte telefónne číslo, u ktorého máme zistiť meno majiteľa + Váš e-mail.
Naši online operátori zistia celé meno majiteľa telefónneho čísla do 3 minút.
Keď meno zistíme, dostanete návod k platbe (odoslanie SMS alebo platba kartou). Po platbe pošleme nájdené meno majiteľa čísla.
Henrieta
Je to naozaj super, že vám niekto dokáže v priebehu pár minút naozaj pomôcť ďakujem a odporúčam.
zdroj recenzieAndy
Som veľmi spokojný a prekvapený rýchlosťou a aj systémom platieb za Vaše služby. Jediné, čo by som "zlepšil" je cena - samozrejme smerom dolu ;-)
zdroj recenzieDiana
Super, paráda. Odporúčam. Za pár minút dokázali zistiť, čo ja som sa snažila hodinu. Jedno veľké ďakujem !!!
zdroj recenzieJanka
Vašu službu som použila prvý krát a bola som spokojná. Myslím, že nie je čo vytknúť.
zdroj recenzieDušan
Musím pravdivo priznať, že som bol veľmi prekvapený, s akou veľkou promptnosťou a rýchlosťou ste vybavili moju objednávku. Môžem sa iba srdečne poďakovať a pochváliť Váš prístup k zákazníkovi.
zdroj recenzieĽubica
V dnešnej dobe, keď Vás otravujú rôzne neznáme čísla, je veľkou výhodou zistiť majiteľa tel. čísla. Preto som privítala Vašu službu s ktorou som nadmieru spokojná.
zdroj recenzieZákaznícka podpora
Naši operátori tu práve nie sú - všetky nové objednávky budú vybavené najskôr zajtra o 11:45
O službe: zisťovanie majiteľa tel. čísla
Objednávka, cena, spôsob platby
Problémy s SMS platbou
O našej službe tel-zoznam.sk
Tel-zoznam.sk je jedinečná online služba, ktorú tvorí tím ľudí a ktorá šetrí ľuďom čas. V reálnom čase zisťujeme informácie o majiteľovi telefónneho čísla.
Prečo táto služba vznikla?Služba vznikla z vlastnej potreby - časté zmeškané hovory z čísel, ktoré neboli uložené v kontaktoch. Časom sme našli niekoľko spôsobov, pomocou ktorých sa dá majiteľ telefónneho čísla zistiť.
O našej službe tel-zoznam.sk
Všetky informácie hľadajú naši operátori manuálne - to nás stojí čas a peniaze. U nás ale nezaplatíte vopred (ako u infoliniek) - platíte len za to, keď majiteľa čísla skutočne zistíme.
O našej službe tel-zoznam.sk
V žiadnom prípade sa to hľadaná osoba nedozvie - na telefónne číslo nevoláme a ani neposielame žiadne SMS. Majiteľa čísla ani iným spôsobom nekontaktujeme.
O našej službe tel-zoznam.sk
Primárne sa zameriavame na slovenské telefónne čísla (mobilné čísla aj pevné linky).
Pri objednávke môžete vyplniť aj zahraničné
číslo - pokúsime sa zistiť jeho majiteľa, ale šanca, že ho zistíme, je menšia.
O našej službe tel-zoznam.sk
Adresy osôb k menu neposielame (nedá sa zaručiť ich aktuálnosť).
K menu môžete dostať aj mesto/obec, kde osoba pôsobí - ak takú informáciu nájdeme.
Adresu si k menu môžete nájsť aj Vy - spísali sme o tom
článok na našom blogu.
Objednávka, cena, spôsob platby
Takmer na každej stránke nájdete formulár, ktorý stačí vyplniť k vytvoreniu objednávky. Vytvoriť objednávku
Ako prebieha objednávka?1. Odošlete formulár 2. Do 3 minút zistíme majiteľa čísla 3. Podľa návodu odošlete spoplatnenú SMS 4. Po úspešnej platbe sa majiteľ čísla ihneď zobrazí
Objednávka, cena, spôsob platby
Služba stojí 2.90 € a platba prebieha odoslaním spoplatnenej SMS. Platba sa vyžaduje len v prípade, ak:
Cena 2.90 € je konečná - žiadne iné poplatky sa po odoslaní SMS účtovať nebudú.
U nás sa platí cez tzv. "prémiovú" SMS platbu. Keď majiteľa čísla zistíme, tak na váš e-mail odošleme návod k platbe. Platba cez SMS je najrýchlejší a pohodlný spôsob platby.
Objednávka, cena, spôsob platby
Majiteľa čísla zisťujeme na počkanie do 3 minút.
Bežná otváracia doba:
PO-PIA: 8:00 - 19:30
SO-NE: zatvorené
Objednávka, cena, spôsob platby
Váš e-mail je potrebný k tomu, aby sme Vám doručili majiteľa čísla, ktorého nájdeme. Taktiež naň posielame informáciu o aktuálnom stave objednávky.
Problémy s SMS platbou
Skúste sa najprv pozrieť do zákazníckej zóny, či
sa náhodou meno majiteľa ešte nezobrazilo.
Ihneď po úspešnej platbe Vám taktiež majiteľa čísla pošleme na e-mail - ak ešte neprišiel, pozrite si
zložku SPAM.
Váš operátor zrejme nepodporuje prémiové platby, alebo ich máte zablokované - odporúčame odoslať SMS z iného
telefónneho čísla.
Platba taktiež nemusela prejsť kvôli nedostatočnému kreditu.
Spätná SMS: "zlý kód" - zrejme bola SMS odoslaná s diakritikou (poslali ste ČÍSLO miesto CISLO), alebo ste
nedali medzeru medzi CISLO a ID (správne je CISLOmedzeraID_OBJEDNAVKY)
Spätná SMS: "Platba neprebehla" - zrejme ste zadali zlé ID objednávky
Je možné, že ste zadali nesprávne ID objednávky. V takom prípade nás kontaktujte na e-mail info@tel-zoznam.sk a uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS posielali - platbu čím skôr preveríme.
Cez víkend máme zatvorené! Otvárame v Pondelok ráno