a) Tieto obchodné a reklamačné podmienky (ďalej už len „podmienky“) sú platné pre poskytovanie služieb na webovej stránke http://tel-zoznam.sk (ďalej len „portál“), ktorú prevádzkuje poskytovateľ (definovaný v bode 2b).
b) Tieto podmienky vymedzujú prevádzkovateľovi a užívateľovi práva a stanovujú im podmienky (definované v bode 2a) pre poskytované služby. Užívateľ svoj súhlas s podmienkami objednaním služieb, pričom v objednávke je uvedené, že ďalšie používanie je jasným súhlasom s ich obsahom.
a) Za užívateľa sa považuje fyzická osoba (ďalej už len „užívateľ).
b) Poskytovateľom je
Infohunt s. r. o.
sídlo: Karpatské námestie 10A,
831 06 Bratislava
IČO: 51486741
DIČ: 2120731426
IČ DPH: SK2120731426
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58272 172, 02/58272 104
c) Službou je v tomto prípade poskytovanie informácií, ktoré si užívateľ vyžiada, a sú z oblasti získania mena a priezviska vlastníka telefónneho čísla. Doručenie služieb je užívateľovi zabezpečené elektronickou formou, a teda prostredníctvom e-mailu.
a) Postup objednávky je nasledovný:
b) Definícia rozsahu a cien služieb je uvedená v cenníku služieb a poskytovateľ ich môže kedykoľvek zmeniť bez predošlého upozornenia. Rozsah a cena služieb však platia výlučne len v čase ich zobrazenia na portáli.
c) Poskytovateľ dodáva služby na základe objednávky od užívateľa. Objednávku realizuje užívateľ priamo na portáli prostredníctvom odoslaním ktoréhokoľvek formulára.
d) Poskytovateľ je oprávnený odmietnuť objednávku takého užívateľa, ktorý:
e) Služba bude dodaná hneď po užívateľovej platnej objednávke a následnom uhradení služby.
f) Služba je spoplatnená len v prípade ak zistíme požadované informácie o telefónnom čísle; vtedy informujeme Užívateľa prostredníctvom e-mailu o spôsobe úhrady.
g) Možnosti platby za službu:
h) Užívateľ odoslaním objednávky vyhlasuje, že si informácie o telefónnom čísle zisťuje oprávnene a to za účelom predchádzaniu podvodom a na účel ochrany svojho duševného zdravia a majetku, ktoré môže zistenie informácií o telefónnom čísle poskytnúť.
i) Služba poskytovaná Prevádzkovateľom je založená na anonymite; Užívateľ odoslaním objednávky vyhlasuje, že si neželá, aby prevádzkovateľ akýmkoľvek spôsobom kontaktoval, alebo informoval majiteľa čísla o tom, že sa informácie o jeho telefónnom čísle zisťujú a komu budú poskytnuté.
a) Poskytovateľ sa zaväzuje ochraňovať údaje v užívateľskom účte na základe Zákona č. 122/2013 Z. z. Zákon o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
b) Využívanie služieb mimo územia Slovenskej republiky je len na vlastnú zodpovednosť užívateľa.
c) Poskytovateľ nemá zodpovednosť v prípade finančnej či inej straty, ktorá vznikla na základe využitia alebo sprostredkovania informácií z poskytovaných služieb. Poskytovateľ nie je garantom správnosti a ani úplnosti poskytovaných informácií.
d) Užívateľ berie na vedomie, že všetky dodané informácie o majiteľovi tel. čísla majú informatívny charakter a nie sú právne záväzné. Všetky dodané informácie sú výhradne z verejne dostupných zdrojov.
e) Poskytovateľ nezodpovedá za obsah verejných príspevkov na portáli, no vyhradzuje si právo odstrániť obsah, ktorý je v rozpore s dobrými mravmi alebo s platnou legislatívou Slovenskej republiky či nadriadených právnych noriem. Pod pojmom verejný príspevok rozumieme taký textový alebo grafický obsah, ktorý nepridal poskytovateľ.
f) Poskytovateľ nie je zodpovedný za obsah stránok, ktorých adresa je uvedená na portáli, ani za tie, na ktoré smerujú odkazy z portálu.
g) Poskytovateľ neaktualizuje informácie potom, čo sa majiteľ telefónneho čísla zmenil alebo potom, čo bola objednávka uhradená. Dodaná informácia je aktuálna v deň vybavenie objednávky - z toho dôvodu nemá zákazník nárok na uplatnenie reklamácie v prípade, že sa majiteľ telefónneho čísla po čase zmenil - tj. informácie sú aktuálne len v deň vybavenia objednávky Poskytovateľom.
h) Poskytovateľ taktiež nezodpovedá za aktuálnosť informácií v prípade spomenutom v bode g) ak zákazník uhradil objednávku v iný deň, ako bola objednávka vybavená.
a) Užívateľ je oprávnený uplatniť si svoje nároky na základe zákona číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.
b) Užívateľ súhlasí so spracovaním jeho údajov poskytovateľom.
c) Objednané služby sú určené len pre užívateľa, ktorý sa zaväzuje neposkytnúť tieto informácie tretej osobe.
d) Poskytovateľ si vyhradzuje právo ukončiť používanie Konta Užívateľa v prípade, ak sa Užívateľ dopustil akéhokoľvek podvodného konania, alebo inak porušil tieto Obchodné Podmienky a to bez predošlého upozornenia Užívateľa.
a) V prípade vzniku reklamácií ich poskytovateľ vyrieši individuálnou dohodou pre spokojnosť užívateľa a tiež v súlade s týmito podmienkami a platným právnym poriadkom.
b) Poskytovateľ je zaviazaný poskytnúť vyjadrenie najneskôr do 30 kalendárnych dní od prijatia reklamácie.
c) Pri prijatí reklamácie je Poskytovateľ povinný poskytnúť Užívateľovi doklad o prijatí reklamácie; tento doklad Užívateľovi odošleme elektronicky.
d) Reklamáciu musí Užívateľ uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil chybu pri zistenej informácií najneskôr však do 30 dní, inak právo na reklamáciu zaniká.
c) Reklamáciu si môže užívateľ uplatniť:
d) V prípade uplatňovania reklamácie uvedie Užívateľ aj nasledujúce:
e) Reklamácia nemusí mať presnú formu a Užívateľ nemusí pri reklamácií vyplňovať žiadny dokument; stačí, ak reklamácia obsahuje potrebné informácie podľa bodu d) a je uplatená jedným zo spôsobov podľa bodu c)
f) Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň, keď Užívateľ uplatnil reklamáciu u Poskytovateľa. V prípade, ak uplatnená reklamácia neobsahuje všetky požadované údaje podľa bodu d) tohto článku, reklamačné konanie začína až dňom doručenia všetkých požadovaných údajov. Ak Užívateľ ani na výzvu Poskytovateľa nedoplní chýbajúce údaje, reklamácia bude považovaná za neopodstatnenú.
g) Poskytovateľ prešetrí uplatnenú reklamáciu bez zbytočného odkladu a po jej uplatnení rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa jej uplatnenia.
h) V prípade, že objednávka nebola vybavená v lehote na vybavenie reklamácie uvedenej v bode b) tohto článku má Užívateľ právo od zmluvy odstúpiť alebo právo na výmenu služby za novú.
i) O vybavení reklamácie informuje Poskytovateľ Užívateľa zaslaním e-mailovej správy spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
j) V prípade uznania reklamácie Poskytovateľ vybaví reklamáciu a ukončí reklamačné konanie jedným z nasledovných spôsobov:
k) Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Poskytovateľa služieb vo veciach ochrany spotrebiteľa v zmysle platnej právnej úpravy vykonáva orgán dozoru definovaný v časti 2) týchto obchodných podmienok
a) Užívateľ a poskytovateľ komunikujú výlučne elektronickou alebo písomnou formou.
b) Poskytovateľ nemá povinnosť riešiť podnety telefonicky.
c) Jediný e-mailový kontakt na poskytovateľa je adresa info@tel-zoznam.sk alebo mikolas@tel-zoznam.sk
Používateľ má právo požiadať poskytovateľa o nápravu, v prípade ak má pocit, že Poskytovateľ porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak Poskytovateľ do 30 dní na žiadosť neodpovie alebo na ňu odpovie odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO.
Alternatívne riešenie sporov je vyhradené výlučne pre spotrebiteľov fyzické osoby, nie na užívateľoch podnikateľov. Riešenie sporu sa prebieha medzi spotrebiteľom a Poskytovateľom, ktorí uzavreli zmluvu na diaľku a, ktorých spor má hodnotu vyššiu ako 20 EUR. Maximálny poplatok, ktorý môže ARS požadovať je 5 EUR od užívateľa, na úhradu nákladov.
Užívateľ berie na vedomie, že Prevádzkovateľ musí na požiadanie majiteľa čísla v určitých prípadoch poskytnúť identifikáciu príjemcu osobných údajov majiteľa čísla (e-mail Užívateľa)
Právny základ spracúvania, informácie o spracúvaní, ako aj práva dotknutej osoby nájde zákazník na tejto stránke.
a) Tieto obchodné a reklamačné podmienky nadobúdajú účinnosť 29.1.2016
b) Dňa 18.04.2018 došlo k zmene poskytovateľa v bode 2. písmeno b); poskytovateľ zmenil len formu obchodnej spoločnosti.
Najčastejšie otázky
Cez víkend máme zatvorené, objednávky bude možné pridávať až v Pondelok 8:00 ráno
O službe: zisťovanie majiteľa tel. čísla
Objednávka, cena, spôsob platby
Problémy s SMS platbou
O našej službe tel-zoznam.sk
Tel-zoznam.sk je jedinečná online služba, ktorú tvorí tím ľudí a ktorá šetrí ľuďom čas. V reálnom čase zisťujeme informácie o majiteľovi telefónneho čísla.
Prečo táto služba vznikla?Služba vznikla z vlastnej potreby - časté zmeškané hovory z čísel, ktoré neboli uložené v kontaktoch. Časom sme našli niekoľko spôsobov, pomocou ktorých sa dá majiteľ telefónneho čísla zistiť.
O našej službe tel-zoznam.sk
Všetky informácie hľadajú naši operátori manuálne - to nás stojí čas a peniaze. U nás ale nezaplatíte vopred (ako u infoliniek) - platíte len za to, keď majiteľa čísla skutočne zistíme.
O našej službe tel-zoznam.sk
V žiadnom prípade sa to hľadaná osoba nedozvie - na telefónne číslo nevoláme a ani neposielame žiadne SMS. Majiteľa čísla ani iným spôsobom nekontaktujeme.
O našej službe tel-zoznam.sk
Primárne sa zameriavame na slovenské telefónne čísla (mobilné čísla aj pevné linky).
Pri objednávke môžete vyplniť aj zahraničné
číslo - pokúsime sa zistiť jeho majiteľa, ale šanca, že ho zistíme, je menšia.
O našej službe tel-zoznam.sk
Adresy osôb k menu neposielame (nedá sa zaručiť ich aktuálnosť).
K menu môžete dostať aj mesto/obec, kde osoba pôsobí - ak takú informáciu nájdeme.
Adresu si k menu môžete nájsť aj Vy - spísali sme o tom
článok na našom blogu.
Objednávka, cena, spôsob platby
Takmer na každej stránke nájdete formulár, ktorý stačí vyplniť k vytvoreniu objednávky. Vytvoriť objednávku
Ako prebieha objednávka?1. Odošlete formulár 2. Do 3 minút zistíme majiteľa čísla 3. Podľa návodu odošlete spoplatnenú SMS 4. Po úspešnej platbe sa majiteľ čísla ihneď zobrazí
Objednávka, cena, spôsob platby
Služba stojí 4.70 € a platba prebieha odoslaním spoplatnenej SMS. Platba sa vyžaduje len v prípade, ak:
Cena 4.70 € je konečná - žiadne iné poplatky sa po odoslaní SMS účtovať nebudú.
U nás sa platí cez tzv. "prémiovú" SMS platbu. Keď majiteľa čísla zistíme, tak na váš e-mail odošleme návod k platbe. Platba cez SMS je najrýchlejší a pohodlný spôsob platby.
Objednávka, cena, spôsob platby
Majiteľa čísla zisťujeme na počkanie do 3 minút.
Bežná otváracia doba:
PO-PIA: 8:00 - 18:00
SO-NE: zatvorené
Objednávka, cena, spôsob platby
Váš e-mail je potrebný k tomu, aby sme Vám doručili majiteľa čísla, ktorého nájdeme. Taktiež naň posielame informáciu o aktuálnom stave objednávky.
Problémy s SMS platbou
Skúste sa najprv pozrieť do zákazníckej zóny, či
sa náhodou meno majiteľa ešte nezobrazilo.
Ihneď po úspešnej platbe Vám taktiež majiteľa čísla pošleme na e-mail - ak ešte neprišiel, pozrite si
zložku SPAM.
- Váš operátor zrejme nepodporuje prémiové platby, alebo ich máte zablokované - odporúčame odoslať SMS z iného
telefónneho čísla.
- Platba taktiež nemusela prejsť kvôli nedostatočnému kreditu.
- Nie je možné použiť tzv. bonusový kredit, len reálne zaplatený kredit.
Spätná SMS: "zlý kód" - zrejme bola SMS odoslaná s diakritikou (poslali ste ČÍSLO miesto CISLO), alebo ste
nedali medzeru medzi CISLO a ID (správne je CISLOmedzeraID_OBJEDNAVKY)
Spätná SMS: "Platba neprebehla" - zrejme ste zadali zlé ID objednávky
Spätná SMS: "služba nie je prístupná" - nemáte zaplatenú faktúru u operátora.
Je možné, že ste zadali nesprávne ID objednávky. V takom prípade nás kontaktujte na e-mail info@tel-zoznam.sk a uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS posielali - platbu čím skôr preveríme.
Cez víkend máme zatvorené. Otvárame v Pondelok ráno