Cookies sú malé textové súbory uložené na vašom počítači webovou stránkou, ktorú ste navštívili. Cookies zvyčajne obsahujú nastavenia webových stránok, ako napríklad preferovaný jazyk.
Cookies spracúvame pre potreby povolenia funkcií na webe -> napríklad prihlásenie zákazníka do ich účtu a sprístupnenie ich objednávok. Ďalej cookies slúžia pre anonymné zapisovanie návštevnosti webu treťou stranou (Google Analytics). Osobné údaje nie sú spracované za účelom priameho marketingu. Osobné údaje sú spracované na základe súhlasu podľa § 13 GDPR odsek 1 písmeno a), ktorý nám návštevník slobodne udelil pri návšteve našej stránky a ktorý môže kedykoľvek odvolať (cez nastavenia vyššie).
Aké cookies spracovávame:
Expirácia: 31 dní
Kto má k nim prístup: náš web
Načo slúžia: prihlásenie zákazníkov
Expirácia: 2 roky
Kto má k nim prístup: Google Analytics (tretia strana)
Načo slúžia: anonymná návštevnosť
Expirácia: 24 hodín
Kto má k nim prístup: Google Analytics (tretia strana)
Načo slúžia: anonymná návštevnosť
Expirácia: 1 minúta
Kto má k nim prístup: Google Analytics (tretia strana)
Načo slúžia: anonymná návštevnosť
Expirácia: 90 dní
Kto má k nim prístup: Google Ads (tretia strana)
Načo slúžia: meranie konverzií
Najčastejšie otázky
Cez víkend máme zatvorené, objednávky bude možné pridávať až v Pondelok 8:00 ráno
O službe: zisťovanie majiteľa tel. čísla
Objednávka, cena, spôsob platby
Problémy s SMS platbou
O našej službe tel-zoznam.sk
Tel-zoznam.sk je jedinečná online služba, ktorú tvorí tím ľudí a ktorá šetrí ľuďom čas. V reálnom čase zisťujeme informácie o majiteľovi telefónneho čísla.
Prečo táto služba vznikla?Služba vznikla z vlastnej potreby - časté zmeškané hovory z čísel, ktoré neboli uložené v kontaktoch. Časom sme našli niekoľko spôsobov, pomocou ktorých sa dá majiteľ telefónneho čísla zistiť.
O našej službe tel-zoznam.sk
Všetky informácie hľadajú naši operátori manuálne - to nás stojí čas a peniaze. U nás ale nezaplatíte vopred (ako u infoliniek) - platíte len za to, keď majiteľa čísla skutočne zistíme.
O našej službe tel-zoznam.sk
V žiadnom prípade sa to hľadaná osoba nedozvie - na telefónne číslo nevoláme a ani neposielame žiadne SMS. Majiteľa čísla ani iným spôsobom nekontaktujeme.
O našej službe tel-zoznam.sk
Primárne sa zameriavame na slovenské telefónne čísla (mobilné čísla aj pevné linky).
Pri objednávke môžete vyplniť aj zahraničné
číslo - pokúsime sa zistiť jeho majiteľa, ale šanca, že ho zistíme, je menšia.
O našej službe tel-zoznam.sk
Adresy osôb k menu neposielame (nedá sa zaručiť ich aktuálnosť).
K menu môžete dostať aj mesto/obec, kde osoba pôsobí - ak takú informáciu nájdeme.
Adresu si k menu môžete nájsť aj Vy - spísali sme o tom
článok na našom blogu.
Objednávka, cena, spôsob platby
Takmer na každej stránke nájdete formulár, ktorý stačí vyplniť k vytvoreniu objednávky. Vytvoriť objednávku
Ako prebieha objednávka?1. Odošlete formulár 2. Do 3 minút zistíme majiteľa čísla 3. Podľa návodu odošlete spoplatnenú SMS 4. Po úspešnej platbe sa majiteľ čísla ihneď zobrazí
Objednávka, cena, spôsob platby
Služba stojí 4.30 € a platba prebieha odoslaním spoplatnenej SMS. Platba sa vyžaduje len v prípade, ak:
Cena 4.30 € je konečná - žiadne iné poplatky sa po odoslaní SMS účtovať nebudú.
U nás sa platí cez tzv. "prémiovú" SMS platbu. Keď majiteľa čísla zistíme, tak na váš e-mail odošleme návod k platbe. Platba cez SMS je najrýchlejší a pohodlný spôsob platby.
Objednávka, cena, spôsob platby
Majiteľa čísla zisťujeme na počkanie do 3 minút.
Bežná otváracia doba:
PO-PIA: 8:00 - 18:00
SO-NE: zatvorené
Objednávka, cena, spôsob platby
Váš e-mail je potrebný k tomu, aby sme Vám doručili majiteľa čísla, ktorého nájdeme. Taktiež naň posielame informáciu o aktuálnom stave objednávky.
Problémy s SMS platbou
Skúste sa najprv pozrieť do zákazníckej zóny, či
sa náhodou meno majiteľa ešte nezobrazilo.
Ihneď po úspešnej platbe Vám taktiež majiteľa čísla pošleme na e-mail - ak ešte neprišiel, pozrite si
zložku SPAM.
- Váš operátor zrejme nepodporuje prémiové platby, alebo ich máte zablokované - odporúčame odoslať SMS z iného
telefónneho čísla.
- Platba taktiež nemusela prejsť kvôli nedostatočnému kreditu.
- Nie je možné použiť tzv. bonusový kredit, len reálne zaplatený kredit.
Spätná SMS: "zlý kód" - zrejme bola SMS odoslaná s diakritikou (poslali ste ČÍSLO miesto CISLO), alebo ste
nedali medzeru medzi CISLO a ID (správne je CISLOmedzeraID_OBJEDNAVKY)
Spätná SMS: "Platba neprebehla" - zrejme ste zadali zlé ID objednávky
Spätná SMS: "služba nie je prístupná" - nemáte zaplatenú faktúru u operátora.
Je možné, že ste zadali nesprávne ID objednávky. V takom prípade nás kontaktujte na e-mail info@tel-zoznam.sk a uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS posielali - platbu čím skôr preveríme.
Cez víkend máme zatvorené. Otvárame v Pondelok ráno