Spracovanie údajov používateľov čísel

Najdôležitejšie informácie

Odkiaľ sme získali Vaše údaje?

Všetky informácie získavame výhradne z verejne dostupných zdrojov - aké to sú? Bežne dostupné vyhľadávače (ako napr. Google, Bing). Cez vyhľadávače môžeme nájsť číslo zverejnené v rôznych zmluvách, webových stránkach (napr. Vášho zamestnávateľa), alebo na inzerátoch a iných fórach. Ďalej používame sociálne siete a iné mobilné aplikácie, kde je možné vyhľadať Váš profil na základe čísla. Pre príklad uvádzame v našom článku pár zdrojov, odkiaľ údaje čerpáme.

Prečo údaje spracúvame?

Údaje sú spracované na základe oprávneného záujmu zákazníka (tretej strany), ktorý si vyhľadanie týchto údajov od prevádzkovateľa vyžiada. Oprávneným záujmom zákazníka je účel predchádzaniu podvodom, ktorý je definovaný v recitále 47) všeobecného nariadenia GDPR. Zákazník si napr. týmto spôsobom môže overiť totožnosť používateľa čísla pred tým, ako s ním uzatvorí obchod, alebo pred tým, než mu poskytne citlivé údaje. Zákazník si týmto spôsobom môže tatkiež overiť, či je jeho číslo verejne dohľadateľné.

Nevlastníme databázy čísel - všetky informácie o používateľovi čísla vyhľadávame manuálne až v moment prijatia požiadavky od zákazníka. Telefónne číslo máme priamo od nášho zákazníka, ktorý na webe zadal požiadavku k vyhľadaniu mena.

Aké údaje spracúvame?

Telefónne číslo

V prípade, že nás zákazník požiada o zistenie informácie o konkrétnom čísle, spracúvame toto číslo. Číslo nám vždy poskytuje samotný zákazník v jeho požiadavke.

Vaše meno alebo názov organizácie

V prípade, že sa nám pre tretiu stranu (zákazníka) podarí zistiť požadovanú informáciu o čísle, počas krátkej doby uchovávame Vaše celé/čiastočné meno možného používateľa čísla.

Doba uchovávania osobných údajov

Údaje uchovávame po dobu 31 dní od vyhľadania; po tejto dobe sa tieto údaje automaticky vymažú. Údaje sa môžu uchovávať aj kratšiu dobu a to v prípade, že o zmazanie týchto údajov požiada zákazník alebo Vy, ako dotknutá osoba.

Dodatočné informácie

Komu údaje poskytujeme?

Len nášmu zákazníkovi, ktorý o zistenie čísla požiadal - Vaše údaje nezverejňujeme a neposkytujeme iným tretím stranám, s výnimkou nášho hostingu, na ktorom sú údaje bezpečne uložené. Prenos údajov do tretích krajín sa neuskutočňuje.

Identifikačné údaje prevádzkovateľa

Infohunt s. r. o.
Karpatské námestie 10A
831 06 Bratislava
Slovenská Republika
IČO: 51486741
DIČ: 2120731426

Aké práva si môžem uplatniť?

Právo na prístup, vymazanie, namietanie a obmedzenie k Vašim údajom

V prípade, že spracúvame Vaše osobné údaje, máte právo od nás požadovať obmedzenie OÚ, vymazanie OÚ, opravu OÚ a máte prístup k osobným údajom týkajúcim sa Vás - dotknutej osoby. Právo môžete uplatniť elektronicky e-mailom našej spoločnosti (aktuálny e-mail nájdete v sekcií kontakt). V prípade uplatnenia tohto práva môžeme od Vás požadovať ďalšie informácie pre overenie Vašej totožnosti. Zároveň máte právo na podanie sťažnosti dozornému orgánu.

Platbamobilom Trustpay a.s.

Možnosti platby: SMS platba, platba kartou.

Logo tel-zoznam.sk

Potrebujete poradiť?

?

Najčastejšie otázky

X
Informácia

Cez víkend máme zatvorené, objednávky bude možné pridávať až v Pondelok 8:00 ráno

Informácie o službe tel-zoznam.sk

O službe: zisťovanie majiteľa tel. čísla

- Kto sme a čo robíme
- Prečo sa za službu platí?
- Dozvie sa majiteľ čísla, že ste ho zisťovali?
- Aké tel. čísla dokážete zistiť?
- Dostanem k majiteľovi aj jeho adresu?

Objednávka, cena, spôsob platby

- Vytvorenie objednávky, priebeh
- Cena služby a spôsob platby
- Za aký čas zistíte majiteľa?
- Prečo požadujete aj e-mail?
Pre zákazníkov

Problémy s SMS platbou

- SMS odoslaná, majiteľ sa nezobrazil
späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Kto sme a čo robíme

Tel-zoznam.sk je jedinečná online služba, ktorú tvorí tím ľudí a ktorá šetrí ľuďom čas. V reálnom čase zisťujeme informácie o majiteľovi telefónneho čísla.

Prečo táto služba vznikla?

Služba vznikla z vlastnej potreby - časté zmeškané hovory z čísel, ktoré neboli uložené v kontaktoch. Časom sme našli niekoľko spôsobov, pomocou ktorých sa dá majiteľ telefónneho čísla zistiť.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Prečo sa za službu platí?

Všetky informácie hľadajú naši operátori manuálne - to nás stojí čas a peniaze. U nás ale nezaplatíte vopred (ako u infoliniek) - platíte len za to, keď majiteľa čísla skutočne zistíme.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Dozvie sa majiteľ čísla, že ste ho zisťovali?

V žiadnom prípade sa to hľadaná osoba nedozvie - na telefónne číslo nevoláme a ani neposielame žiadne SMS. Majiteľa čísla ani iným spôsobom nekontaktujeme.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Aké telefónne čísla dokážete zistiť?

Primárne sa zameriavame na slovenské telefónne čísla (mobilné čísla aj pevné linky).

Pri objednávke môžete vyplniť aj zahraničné číslo - pokúsime sa zistiť jeho majiteľa, ale šanca, že ho zistíme, je menšia.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Dostanem k majiteľovi aj jeho adresu?

Adresy osôb k menu neposielame (nedá sa zaručiť ich aktuálnosť).

K menu môžete dostať aj mesto/obec, kde osoba pôsobí - ak takú informáciu nájdeme.

Adresu si k menu môžete nájsť aj Vy - spísali sme o tom článok na našom blogu.

späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Vytvorenie objednávky, priebeh
Ako vytvoriť objednávku

Takmer na každej stránke nájdete formulár, ktorý stačí vyplniť k vytvoreniu objednávky. Vytvoriť objednávku

Ako prebieha objednávka?

1. Odošlete formulár 2. Do 3 minút zistíme majiteľa čísla 3. Podľa návodu odošlete spoplatnenú SMS 4. Po úspešnej platbe sa majiteľ čísla ihneď zobrazí

zakaznicka zona ukazka
späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Cena služby a spôsob platby
Cena

Služba stojí 4.30 € a platba prebieha odoslaním spoplatnenej SMS. Platba sa vyžaduje len v prípade, ak:

  • zistíme celé meno majiteľa čísla

Cena 4.30 € je konečná - žiadne iné poplatky sa po odoslaní SMS účtovať nebudú.

Úhrada sa službu sa vyžaduje len vtedy, keď majiteľa telefónneho čísla zistíme. Ak sa nám ho nájsť nepodarí, neplatíte nič.
Spôsob platby

U nás sa platí cez tzv. "prémiovú" SMS platbu. Keď majiteľa čísla zistíme, tak na váš e-mail odošleme návod k platbe. Platba cez SMS je najrýchlejší a pohodlný spôsob platby.

späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Za aký čas zistíte majiteľa?

Majiteľa čísla zisťujeme na počkanie do 3 minút. Bežná otváracia doba:
PO-PIA: 8:00 - 18:00
SO-NE: zatvorené

Overenie dostupnosti:
Sme offline. Všetky objednávky vybavíme najskôr dnes o 11:45
späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Prečo je pri objednávke potrebný e-mail?

Váš e-mail je potrebný k tomu, aby sme Vám doručili majiteľa čísla, ktorého nájdeme. Taktiež naň posielame informáciu o aktuálnom stave objednávky.

späť do menu

Problémy s SMS platbou

SMS bola odoslaná, ale majiteľ čísla sa nezobrazil

Skúste sa najprv pozrieť do zákazníckej zóny, či sa náhodou meno majiteľa ešte nezobrazilo.
Ihneď po úspešnej platbe Vám taktiež majiteľa čísla pošleme na e-mail - ak ešte neprišiel, pozrite si zložku SPAM.

Odoslal(a) som SMS, ale neprišla mi spätná SMS

- Váš operátor zrejme nepodporuje prémiové platby, alebo ich máte zablokované - odporúčame odoslať SMS z iného telefónneho čísla.
- Platba taktiež nemusela prejsť kvôli nedostatočnému kreditu.
- Nie je možné použiť tzv. bonusový kredit, len reálne zaplatený kredit.

Odoslal(a) som SMS a prišla mi spätná SMS

Spätná SMS: "zlý kód" - zrejme bola SMS odoslaná s diakritikou (poslali ste ČÍSLO miesto CISLO), alebo ste nedali medzeru medzi CISLO a ID (správne je CISLOmedzeraID_OBJEDNAVKY)
Spätná SMS: "Platba neprebehla" - zrejme ste zadali zlé ID objednávky
Spätná SMS: "služba nie je prístupná" - nemáte zaplatenú faktúru u operátora.

Prišla mi SMS potvrdzujúca platbu

Je možné, že ste zadali nesprávne ID objednávky. V takom prípade nás kontaktujte na e-mail info@tel-zoznam.sk a uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS posielali - platbu čím skôr preveríme.

Na Váš e-mail odošleme nové heslo, s ktorým sa prihlásite.
zatvoriť
získať nové heslo
Na Váš e-mail sme odoslali nové heslo, s ktorým sa prihlásite. Ak ste ho ešte nedostali, pozrite sa aj do zložky SPAM.
zatvoriť
Odoslanie nového hesla neprebehlo - zrejme sme Vám ho už poslali (skontrolujte si prosím aj zložku SPAM).
zatvoriť
Heslo bolo nastavené. Odteraz sa bude vyžadovať heslo pri každom prihlásení. Prihlasovanie heslom je možné zrušiť v nastaveniach účtu.
zatvoriť
Nastavenie hesla
Nové heslo bolo úspešne nastavené
Heslá sa nezhodujú alebo sú príliš krátke

Cez víkend máme zatvorené. Otvárame v Pondelok ráno