Spracovanie údajov zákazníkov

Dôvod a účel spracúvania údajov

Dôvod spracovávania

Osobné údaje zákazníka spracúvame výlučne pre účely nevyhnutné na plnenie zmluvy uzavretej v moment potvrdenia objednávky medzi zákazníkom a nami (prevádzkovateľom) - § 13 odst. (1) písmeno b) ZOOU.

E-mail

Váš e-mail potrebujeme kvôli doručeniu požadovanej informácie o čísle. Dostanete od nás informačný e-mail so statusom objednávky aj v prípade, ak majiteľa čísla nenájdeme. Môžete od nás dostať e-mail v prípade zmeny obchodných podmienok. Na e-mail odosielame taktiež doklad o poskytnutí služby.

Vieme, že Váš čas je cenný a preto vám neodosielame žiadne marketingové newslettre ani iný druh spamu - preto od Vás nevyžadujeme súhlas pre použitie na marketingové účely.

IP Adresa

Používame ju, aby sme vedeli identifikovať, kto sa prihlásil na Váš účet. IP adresa sa taktiež môže použiť pre účel dokázania skutočnosti, kto odosielal objednávku.

Telefónne číslo

Telefónne číslo zaznamenávame len v prípade, že zákazník uhrádzal objednávku prostredníctvom SMS platby. Číslo potrebujeme z dôvodu, aby sme vedeli overiť, či bola objednávka skutočne uhradená. Telefónne číslo zákazníka taktiež spracúva spoločnosť, ktorá prevádzkuje SMS bránu (www.PlatbaMobilom.sk)

Doba uchovávania osobných údajov

Uchovávanie osobných údajov zákazníka je potrebné najmenej po dobu 2 rokov a to najmä pre potreby prípadnej žiadosti o reklamáciu a pre možnosť si kedykoľvek stiahnuť doklad z účtu. Ak už zákazník nie je aktívny po uplynutí tejto doby, jeho účet bude automaticky vymazaný. Ak si už zákazník neželá mať u nás účet, môže si ho prostredníctvom nastavení vymazať.

Dodatočné informácie

Komu údaje poskytujeme?

Vaše údaje neposkytujeme tretím stranám - s výnimkou nášho externého hostingu, na ktorom sú údaje bezpečne uložené. Prenos údajov do tretích krajín sa neuskutočňuje.

Identifikačné údaje prevádzkovateľa

Infohunt s. r. o.
Karpatské námestie 10A
831 06 Bratislava
Slovenská Republika
IČO: 51486741
DIČ: 2120731426

Aké práva si môžem uplatniť?

Právo na zrušenie súhlasu so spracovaním údajov; obmedzenie & namietanie spracúvania údajov

Ak už nie sú údaje potrebné pre účel plnenia zmluvy, ktorá vznikla po potvrdení objednávky, môže zákazník svoj súhlas so spracovaním jeho údajov odvolať tým, že si zruší svoj účet (po prihlásení v nastaveniach -> ochrana účtu).
V prípade, ak má zákazník prvú neuhradenú objednávku na svojom účte, môže o automatický výmaz účtu požiadať až po uplynutí šiestich mesiacov (najmä z dôvodu ochrany systému prevádzkovateľa pred cielenými útokmi).

Právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k údajom

Po prihlásení v sekcií nastavenia -> moje údaje máte možnosť si stiahnuť údaje, ktoré o Vás spracúvame.

Právo na zmenu osobných údajov

Po prihlásení v sekcií nastavenia -> zmeniť e-mail si môžete zmeniť svoju emailovú adresu

Tieto práva si môžete uplatniť aj prostredníctvom emailu (nájdete ho na stránke kontakt)

Platbamobilom Trustpay a.s.

Možnosti platby: SMS platba, platba kartou.

Logo tel-zoznam.sk

Potrebujete poradiť?

?

Najčastejšie otázky

X
Práve sme online

Naši operátori sú práve online a pripravený do 3 minút zistiť, kto je majiteľ telefónneho čísla.

Informácie o službe tel-zoznam.sk

O službe: zisťovanie majiteľa tel. čísla

- Kto sme a čo robíme
- Prečo sa za službu platí?
- Dozvie sa majiteľ čísla, že ste ho zisťovali?
- Aké tel. čísla dokážete zistiť?
- Dostanem k majiteľovi aj jeho adresu?

Objednávka, cena, spôsob platby

- Vytvorenie objednávky, priebeh
- Cena služby a spôsob platby
- Za aký čas zistíte majiteľa?
- Prečo požadujete aj e-mail?
Pre zákazníkov

Problémy s SMS platbou

- SMS odoslaná, majiteľ sa nezobrazil
späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Kto sme a čo robíme

Tel-zoznam.sk je jedinečná online služba, ktorú tvorí tím ľudí a ktorá šetrí ľuďom čas. V reálnom čase zisťujeme informácie o majiteľovi telefónneho čísla.

Prečo táto služba vznikla?

Služba vznikla z vlastnej potreby - časté zmeškané hovory z čísel, ktoré neboli uložené v kontaktoch. Časom sme našli niekoľko spôsobov, pomocou ktorých sa dá majiteľ telefónneho čísla zistiť.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Prečo sa za službu platí?

Všetky informácie hľadajú naši operátori manuálne - to nás stojí čas a peniaze. U nás ale nezaplatíte vopred (ako u infoliniek) - platíte len za to, keď majiteľa čísla skutočne zistíme.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Dozvie sa majiteľ čísla, že ste ho zisťovali?

V žiadnom prípade sa to hľadaná osoba nedozvie - na telefónne číslo nevoláme a ani neposielame žiadne SMS. Majiteľa čísla ani iným spôsobom nekontaktujeme.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Aké telefónne čísla dokážete zistiť?

Primárne sa zameriavame na slovenské telefónne čísla (mobilné čísla aj pevné linky).

Pri objednávke môžete vyplniť aj zahraničné číslo - pokúsime sa zistiť jeho majiteľa, ale šanca, že ho zistíme, je menšia.

späť do menu

O našej službe tel-zoznam.sk

Dostanem k majiteľovi aj jeho adresu?

Adresy osôb k menu neposielame (nedá sa zaručiť ich aktuálnosť).

K menu môžete dostať aj mesto/obec, kde osoba pôsobí - ak takú informáciu nájdeme.

Adresu si k menu môžete nájsť aj Vy - spísali sme o tom článok na našom blogu.

späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Vytvorenie objednávky, priebeh
Ako vytvoriť objednávku

Takmer na každej stránke nájdete formulár, ktorý stačí vyplniť k vytvoreniu objednávky. Vytvoriť objednávku

Ako prebieha objednávka?

1. Odošlete formulár 2. Do 3 minút zistíme majiteľa čísla 3. Podľa návodu odošlete spoplatnenú SMS 4. Po úspešnej platbe sa majiteľ čísla ihneď zobrazí

zakaznicka zona ukazka
späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Cena služby a spôsob platby
Cena

Služba stojí 4.30 € a platba prebieha odoslaním spoplatnenej SMS. Platba sa vyžaduje len v prípade, ak:

  • zistíme celé meno majiteľa čísla

Cena 4.30 € je konečná - žiadne iné poplatky sa po odoslaní SMS účtovať nebudú.

Úhrada sa službu sa vyžaduje len vtedy, keď majiteľa telefónneho čísla zistíme. Ak sa nám ho nájsť nepodarí, neplatíte nič.
Spôsob platby

U nás sa platí cez tzv. "prémiovú" SMS platbu. Keď majiteľa čísla zistíme, tak na váš e-mail odošleme návod k platbe. Platba cez SMS je najrýchlejší a pohodlný spôsob platby.

späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Za aký čas zistíte majiteľa?

Majiteľa čísla zisťujeme na počkanie do 3 minút. Bežná otváracia doba:
PO-PIA: 8:00 - 18:00
SO-NE: zatvorené

Overenie dostupnosti:
Práve sme online! Objednávku vybavíme do 3 minút.
späť do menu

Objednávka, cena, spôsob platby

Prečo je pri objednávke potrebný e-mail?

Váš e-mail je potrebný k tomu, aby sme Vám doručili majiteľa čísla, ktorého nájdeme. Taktiež naň posielame informáciu o aktuálnom stave objednávky.

späť do menu

Problémy s SMS platbou

SMS bola odoslaná, ale majiteľ čísla sa nezobrazil

Skúste sa najprv pozrieť do zákazníckej zóny, či sa náhodou meno majiteľa ešte nezobrazilo.
Ihneď po úspešnej platbe Vám taktiež majiteľa čísla pošleme na e-mail - ak ešte neprišiel, pozrite si zložku SPAM.

Odoslal(a) som SMS, ale neprišla mi spätná SMS

- Váš operátor zrejme nepodporuje prémiové platby, alebo ich máte zablokované - odporúčame odoslať SMS z iného telefónneho čísla.
- Platba taktiež nemusela prejsť kvôli nedostatočnému kreditu.
- Nie je možné použiť tzv. bonusový kredit, len reálne zaplatený kredit.

Odoslal(a) som SMS a prišla mi spätná SMS

Spätná SMS: "zlý kód" - zrejme bola SMS odoslaná s diakritikou (poslali ste ČÍSLO miesto CISLO), alebo ste nedali medzeru medzi CISLO a ID (správne je CISLOmedzeraID_OBJEDNAVKY)
Spätná SMS: "Platba neprebehla" - zrejme ste zadali zlé ID objednávky
Spätná SMS: "služba nie je prístupná" - nemáte zaplatenú faktúru u operátora.

Prišla mi SMS potvrdzujúca platbu

Je možné, že ste zadali nesprávne ID objednávky. V takom prípade nás kontaktujte na e-mail info@tel-zoznam.sk a uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS posielali - platbu čím skôr preveríme.

Na Váš e-mail odošleme nové heslo, s ktorým sa prihlásite.
zatvoriť
získať nové heslo
Na Váš e-mail sme odoslali nové heslo, s ktorým sa prihlásite. Ak ste ho ešte nedostali, pozrite sa aj do zložky SPAM.
zatvoriť
Odoslanie nového hesla neprebehlo - zrejme sme Vám ho už poslali (skontrolujte si prosím aj zložku SPAM).
zatvoriť
Heslo bolo nastavené. Odteraz sa bude vyžadovať heslo pri každom prihlásení. Prihlasovanie heslom je možné zrušiť v nastaveniach účtu.
zatvoriť
Nastavenie hesla
Nové heslo bolo úspešne nastavené
Heslá sa nezhodujú alebo sú príliš krátke