Osobné údaje zákazníka spracúvame výlučne pre účely nevyhnutné na plnenie zmluvy uzavretej v moment potvrdenia objednávky medzi zákazníkom a nami (prevádzkovateľom) - § 13 odst. (1) písmeno b) ZOOU.
Váš e-mail potrebujeme kvôli doručeniu požadovanej informácie o čísle. Dostanete od nás informačný e-mail so statusom objednávky aj v prípade, ak majiteľa čísla nenájdeme. Môžete od nás dostať e-mail v prípade zmeny obchodných podmienok. Na e-mail odosielame taktiež doklad o poskytnutí služby.
Vieme, že Váš čas je cenný a preto vám neodosielame žiadne marketingové newslettre ani iný druh spamu - preto od Vás nevyžadujeme súhlas pre použitie na marketingové účely.
Používame ju, aby sme vedeli identifikovať, kto sa prihlásil na Váš účet. IP adresa sa taktiež môže použiť pre účel dokázania skutočnosti, kto odosielal objednávku.
Telefónne číslo zaznamenávame len v prípade, že zákazník uhrádzal objednávku prostredníctvom SMS platby. Číslo potrebujeme z dôvodu, aby sme vedeli overiť, či bola objednávka skutočne uhradená. Telefónne číslo zákazníka taktiež spracúva spoločnosť, ktorá prevádzkuje SMS bránu (www.PlatbaMobilom.sk)
Uchovávanie osobných údajov zákazníka je potrebné najmenej po dobu 2 rokov a to najmä pre potreby prípadnej žiadosti o reklamáciu a pre možnosť si kedykoľvek stiahnuť doklad z účtu. Ak už zákazník nie je aktívny po uplynutí tejto doby, jeho účet bude automaticky vymazaný. Ak si už zákazník neželá mať u nás účet, môže si ho prostredníctvom nastavení vymazať.
Vaše údaje neposkytujeme tretím stranám - s výnimkou nášho externého hostingu, na ktorom sú údaje bezpečne uložené. Prenos údajov do tretích krajín sa neuskutočňuje.
Identifikačné údaje prevádzkovateľa
Infohunt s. r. o.
Karpatské námestie 10A
831 06 Bratislava
Slovenská Republika
IČO: 51486741
DIČ: 2120731426
Ak už nie sú údaje potrebné pre účel plnenia zmluvy, ktorá vznikla po potvrdení objednávky, môže zákazník svoj súhlas so spracovaním jeho údajov odvolať tým, že si zruší svoj účet (po prihlásení v nastaveniach -> ochrana účtu).
V prípade, ak má zákazník prvú neuhradenú objednávku na svojom účte, môže o automatický výmaz účtu požiadať až po uplynutí šiestich mesiacov (najmä z dôvodu ochrany systému prevádzkovateľa pred cielenými útokmi).
Po prihlásení v sekcií nastavenia -> moje údaje máte možnosť si stiahnuť údaje, ktoré o Vás spracúvame.
Právo na zmenu osobných údajovPo prihlásení v sekcií nastavenia -> zmeniť e-mail si môžete zmeniť svoju emailovú adresu
Tieto práva si môžete uplatniť aj prostredníctvom emailu (nájdete ho na stránke kontakt)
Najčastejšie otázky
Cez víkend máme zatvorené, objednávky bude možné pridávať až v Pondelok 8:00 ráno
O službe: zisťovanie majiteľa tel. čísla
Objednávka, cena, spôsob platby
Problémy s SMS platbou
O našej službe tel-zoznam.sk
Tel-zoznam.sk je jedinečná online služba, ktorú tvorí tím ľudí a ktorá šetrí ľuďom čas. V reálnom čase zisťujeme informácie o majiteľovi telefónneho čísla.
Prečo táto služba vznikla?Služba vznikla z vlastnej potreby - časté zmeškané hovory z čísel, ktoré neboli uložené v kontaktoch. Časom sme našli niekoľko spôsobov, pomocou ktorých sa dá majiteľ telefónneho čísla zistiť.
O našej službe tel-zoznam.sk
Všetky informácie hľadajú naši operátori manuálne - to nás stojí čas a peniaze. U nás ale nezaplatíte vopred (ako u infoliniek) - platíte len za to, keď majiteľa čísla skutočne zistíme.
O našej službe tel-zoznam.sk
V žiadnom prípade sa to hľadaná osoba nedozvie - na telefónne číslo nevoláme a ani neposielame žiadne SMS. Majiteľa čísla ani iným spôsobom nekontaktujeme.
O našej službe tel-zoznam.sk
Primárne sa zameriavame na slovenské telefónne čísla (mobilné čísla aj pevné linky).
Pri objednávke môžete vyplniť aj zahraničné
číslo - pokúsime sa zistiť jeho majiteľa, ale šanca, že ho zistíme, je menšia.
O našej službe tel-zoznam.sk
Adresy osôb k menu neposielame (nedá sa zaručiť ich aktuálnosť).
K menu môžete dostať aj mesto/obec, kde osoba pôsobí - ak takú informáciu nájdeme.
Adresu si k menu môžete nájsť aj Vy - spísali sme o tom
článok na našom blogu.
Objednávka, cena, spôsob platby
Takmer na každej stránke nájdete formulár, ktorý stačí vyplniť k vytvoreniu objednávky. Vytvoriť objednávku
Ako prebieha objednávka?1. Odošlete formulár 2. Do 3 minút zistíme majiteľa čísla 3. Podľa návodu odošlete spoplatnenú SMS 4. Po úspešnej platbe sa majiteľ čísla ihneď zobrazí
Objednávka, cena, spôsob platby
Služba stojí 4.30 € a platba prebieha odoslaním spoplatnenej SMS. Platba sa vyžaduje len v prípade, ak:
Cena 4.30 € je konečná - žiadne iné poplatky sa po odoslaní SMS účtovať nebudú.
U nás sa platí cez tzv. "prémiovú" SMS platbu. Keď majiteľa čísla zistíme, tak na váš e-mail odošleme návod k platbe. Platba cez SMS je najrýchlejší a pohodlný spôsob platby.
Objednávka, cena, spôsob platby
Majiteľa čísla zisťujeme na počkanie do 3 minút.
Bežná otváracia doba:
PO-PIA: 8:00 - 18:00
SO-NE: zatvorené
Objednávka, cena, spôsob platby
Váš e-mail je potrebný k tomu, aby sme Vám doručili majiteľa čísla, ktorého nájdeme. Taktiež naň posielame informáciu o aktuálnom stave objednávky.
Problémy s SMS platbou
Skúste sa najprv pozrieť do zákazníckej zóny, či
sa náhodou meno majiteľa ešte nezobrazilo.
Ihneď po úspešnej platbe Vám taktiež majiteľa čísla pošleme na e-mail - ak ešte neprišiel, pozrite si
zložku SPAM.
- Váš operátor zrejme nepodporuje prémiové platby, alebo ich máte zablokované - odporúčame odoslať SMS z iného
telefónneho čísla.
- Platba taktiež nemusela prejsť kvôli nedostatočnému kreditu.
- Nie je možné použiť tzv. bonusový kredit, len reálne zaplatený kredit.
Spätná SMS: "zlý kód" - zrejme bola SMS odoslaná s diakritikou (poslali ste ČÍSLO miesto CISLO), alebo ste
nedali medzeru medzi CISLO a ID (správne je CISLOmedzeraID_OBJEDNAVKY)
Spätná SMS: "Platba neprebehla" - zrejme ste zadali zlé ID objednávky
Spätná SMS: "služba nie je prístupná" - nemáte zaplatenú faktúru u operátora.
Je možné, že ste zadali nesprávne ID objednávky. V takom prípade nás kontaktujte na e-mail info@tel-zoznam.sk a uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS posielali - platbu čím skôr preveríme.
Cez víkend máme zatvorené. Otvárame v Pondelok ráno